Att börja skapa en tvättstuga

På måndag kör våra underbara hantverkare igång och förvandlar vårt föredetta ruttna badrum till en tvättstuga. Idag har min otroligt händiga sambo och hans partner in crime Miguel börjat riva. Eftersom jag endast har en månad kvar av graviditeten så får jag hålla mig ur vägen, om det kliar i mina fingrar? Oja! 
 
När vi köpte huset visste vi att det fanns mögel bakom badkaret, men eftersom vi har varit tvungna att ändå duscha där så har vi vägrat att flytta på badkaret för att se hur illa det va med risk för att vi aldrig skulle vilja gå in i rummet. Efter att ha burit ut badkaret så kan jag säga att det va tur att vi väntade på att titta vad som dolde sig bakom badet annars hade vi nog inte klarat av att duscha där.
 
Före - mäklarbild

Efter vi började riva nya badrummet, därav varmvattenberedare och tvättmaskin i badrummet

Efter utburet badkar

Nu

Vi vill tacka vår spanska broder Don Carlos Miguel Vad skulle vi göra utan dig!


Renovering | |
Upp